áú îöååä

מופע בת מצווה הינו מופע בהפקה מקצועית המשלב תוכן מעצים, מוזיקה ומסך. המופע מבוסס על סיפורה של הזמרת לאה דרור, גרת הצדק, תוך דגשים מיוחדים לבנות המצווה. מתוך הסיפור וחויית השירה הבנות מתחברות לנקודה היהודית האמיתית, מגיעות לתובנות על משמעות היום המיוחד של קבלת עול מצוות בדומה לגר. ובזכות כל אלה מתחזקות ומקבלות בשמחה ואהבה את הבגרות הרוחנית.
זהו לא עוד ערב עם הפעלה ושמחה רגילה, אלא ערב עוצמתי, מחכים וחווייתי. והשמחה שבריקודים פורצת מתוך מקום פנימי של גאווה יהודית אמיתית!
המופע מיועד לבתי ספר המארגנים ערב בהשתתפות בנות ואמהות וכן אירועים פרטיים המחפשים תוכן מעמיק ומחזק הנותן כוח לבנות המצווה לקיים את התורה והמצוות מתוך הבנה מלאה של משמעות היום הנשגב כל כך.

 

הסיפור פותח בילדות שמחה בכפר פסטוראלי במדינה נוצרית. הסביבה בה גדלה הילדה עסוקה באופן תמידי בגשמיות וברצון להצליח בעולם החומרי. לעומת זאת משפחתה של הילדה שבגרה והפכה לנערה שונה מאד מסביבתה.
ומתחילה בחיפוש מתיש אחר רוחניות כלשהי, בדרכה זו עוברת המשפחה בעולמות שונים ואף מוזרים.
בקצה מסלול החיפוש מגיעה המשפחה לארץ ישראל ובה מגלה את היהדות שעד כה לא הכירה.
האור בחיים שנדלק במציאת האמת והטעם שהתווסף לכל פעולה גרמו למשפחה להתחיל תהליך של צמיחה מחודשת בו עברו תהליך גיור ושינו את אורח חייהם מהקצה לקצה.
שמירת מצוות. צניעות, ההכרה בשוני של העם היהודי משאר עמי העולם. אך בזאת לא תמה ההתמודדות, במהלך חייה של הנערה המתבגרת, מצאה את עצמה נתונה לקשיים חברתיים מתוך השוני להיות הדתייה הכמעט יחידה בבית ספר חילוני ולגור בסביבה שאינה שומרת תורה ומצוות. הקושי הגדול ביותר עבור הנערה הוא ויתור על החלום ונטישת עולם המוזיקה החילוני והאפשרות להתפרסם לטובת האמת בה היא מאמינה.
מסירות נפש, קבלת עול מצוות והליכה בקו עיקש ובדבקות בריבונו של עולם השתלמו לאותה נערה שעומדת היום על במות בכל רחבי הארץ ובעולם, מצליחה בתחום המוזיקה ומפתחת קריירה מוזיקאלית ענפה והכול בקדושה!

המסרים- חיזוק הנקודה היהודית, לא להתפעל מהעולם, כוח הרצון, קבלת עול, ה' לא נשאר חייב. אשרינו שאנו יהודים!