פיתוח קול לימוד שירה ומקהלה.

אם נתקלת פעמים רבות שאנשים מחמיאים לך על שירתך וקולך הערב, וכשאת שרה לעצמך את מרגישה את הסיפוק והאהבה למוזיקה, מקומך אתנו.

שירה, היא אמנות נרכשת! המשלבת ידע רב וכשרון.
על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות מקולך, את חייבת לעבור לשלב הבא ולהפוך את שירתך משירה כתחביב לשירה מקצועית. וזאת תעשי ע"י לימודי פיתוח קול.

פיתוח קול היא למידה, המאפשר לך לדעת כיצד להשתמש נכון בכלי הנגינה האישי שלך .
על מנת להגיע לשירה מקצועית חדה ומדויקת, נדרשות שעות לימוד ותרגול, הגייה נכונה. ובעיקר, אהבה גדולה למוזיקה.

לעיתים קרובות מידי. בנות שאינן מורגלות בטכניקות שירה, נוטות לשיר בצעקות ולאמץ את הגרון בצורה שמקשה עליו להפיק צלילים נכונים ולהרוס אותו. אין פלא שבנות רבות מגיעות לצרידות לעיתים קרובות מידי מבלי לשים לב וללא כל צורך.
בעזרת שיטת פיתוח קול אצל "לאה דרור " תלמדי להוביל את שירתך בדרך שתנעם לאוזן ותשמר את היכולות הווקאליות של קולך.

ע"י פיתוח קול ושירה נכונה, תגלי את מה שלא ידעת קודם לכן. הקול שלך, שהוא נעים ומיוחד, יכול להגיע לביצועים גבוהים לאין ערוך מהמצב בו הוא נמצא כיום.
אין זה סוד שזמרות וזמרים מקצועיים (בעיקר מהשורה הראשונה) משתמשים בכלים אלו של פיתוח קול, וזאת על מנת לשפר את שירתם ולהביאה למקום הגבוה ביותר שרק ניתן.

לאה דרור למדה אצל מספר מורים מקצועיים לפיתוח קול, משלבת מספר שיטות יעילות במיוחד, תוצאות מהירות, יחס אישי. יכולת להוציא מתלמידה את היכולת הווקאלית, פיתוח כישרון בימתי. הרחבת מנעד קולי, שירה נכונה, אופן הגשת השיר, עמידה על במה, שימוש נכון במיקרופון. דיבור נכון וטיפול בצרידות.

קורס פיתוח קול יחידני

מפגשים פרטיים בהם תרכשי טכניקות שירה מקצועיות ונכונות, מיומנויות לשליטה ויציבות בקול, נשימות נכונות, הפקת צלילים עוצמתיים ללא מאמץ, הרחבת המנעד הקולי ועוד.

הקורס מיועד לכל מי שרוצה להתמקצע בתחום השירה וההפקה הקולית.

הקורס כולל 10 מפגשים בני 45 דקות. 

בסיום את תקבלי הקלטה מקצועית של שיר באולפן שלנו.

עלות הקורס 2,350 ש"ח.

סדנה חוויתית לפיתוח קול

לכל חובבות השירה והמוזיקה. הסדנה הזו בשבילכן! חוויה מוזיקאלית בלתי נשכחת ממנה תצאי עם כלים מקצועיים ותוצר מרשים למזכרת לכל החיים!

7 מפגשים קבוצתיים, כיפיים וחווייתיים בהם נלמד טכניקות לשירה נכונה, עמידה על במה, אופן התפתחות השיר ועוד. 

במהלך הסדנה נלמד שיר שאותו נקליט באולפן שלנו בסיום הסדנה.

עלות הסדנה 680 ש"ח