תהליך צמיחתו של אומן וכניסתו אל שוק העבודה הינו תהליך ארוך ומתיש המצריך הרבה סבלנות, התמדה והשקעה ללא הרף. אינספור שאלות מטרידות את האומן, אך הדבר המשמח הוא שכל התהליך הזה דומה אצל כולם. עובדה זו מבטיחה לנו לצפות מראש את הקשיים ולמנוע טעויות נפוצות, לתת דגשים וטיפים חיוניים על מנת לתת לאומן את כל הידע והכלים הדרושים לו בכדי שיגשים את חלומו הנכסף. עשרות זמרות עברו אצלנו הכשרה ופרצו אל שוק העבודה. גם את יכולה להפוך לסיפור הצלחה. זכרי, את בידיים של מי שכבר עברה את הדרך הזו בהצלחה ויש לה את כל הכלים לקצר לך תהליכים.

צעד ראשון- הדרכה מעשית

בקורס זה אנו מלווים אותך יד ביד אל הבמה שלך! צעד אחר צעד, הכי תכלס שיש!

הקורס כולל 3 מפגשים בני כשעתיים.
מפגש ראשון– מפגש קבוצתי. כללים לבניית תכנית אומנותית מוצלחת. קריטריונים לקביעת מחיר המופע. מפרט טכני של ציוד הגברה המותאם לזמרת. הכרת המיקסר והחיבורים השונים.
מפגש שני– דרכי השיווק ויצירת מאגר לקוחות, ברוקרטיה (הזמנת עבודה, גביה, התנהלות מול עיריות וספקים גדולים ועוד), רישום מפורט  ביומן.
מפגש שלישי– מפגש פרטני המותאם לצרכים והיכולות הספציפיים שלך. בניית תדמית אישית. הכוונה בבניית תכנית אומנותית וכל שאלה אחרת המטרידה אותך.

כל משתתפת מקבלת חוברת הדרכה עם סיכום הדברים, טלפונים רלוונטיים של אנשי הגברה, לקוחות פוטנציאליים, משווקות, כותבות. קריטריונים לקביעת מחיר, טבלה של טווח מחירים המשתנה בין גופים ולקוחות השונים, דוגמא של רישום מדוייק ביומן והזמנת עבודה ועוד הרבה מידע אפקטיבי. בנוסף תנתן אפשרות להתייעצות טלפונית חופשית במהלך חודש ימים.
הקורס יתקיים מיד לאחר חג הפסח.
עלות הקורס: 1,250 ₪ במקום 1,450 ₪.
לנרשמות לחלק ב' של הקורס מקבלות הנחה של 10% מהמחיר הכולל.

צעד שני- תנועה בימתית

כולם מדברים על כך שעל הבמה צריך לשדר בטחון, להראות שליטה מלאה על הגוף. וכל זה תוך כדי שמירה על קווי הצניעות והעדינות. שילוב שלכאורה סותר אחד את השני. אבל אף אחד עדיין לא הסביר לך איך בדיוק עושים את זה!
בקורס "תנועה בימתית" אנו חושפים בפנייך  טכניקות תנועה נכונות ומקצועיות עד לפרטים הקטנים ביותר של מבט, זויות של הרמת ידיים, יציבה נכונה, אפשרויות של תנועה בקטעי מעבר המייבשים שבהם אנחנו כה נתונים לביקורת ונפילות. כאן תלמדי לשדר בטחון ומקצועיות.

הקורס כולל 3 מפגשים קבוצתיים-
מפגש ראשון–  הכרת טכניקות התנועה השונות והמגוונות ויצירת מעין "מאגר תנועות", ניתוח התנועות והתפתחותן לאורך השיר, תרגול מעשי. כל משתתפת מקבלת דיסק עם "מאגר תנועות" שלו היא תזדקק על מנת להתכונן למפגש הבא.

מפגש שני– יינתן זמן במה לכל משתתפת בו היא תדגים את תנועות השיר של על פי הכללים והטכניקות שנלמדו. בהמלך המפגש אני מכוונת ומייעלת את התנועות.

מפגש שלישי– מופע!  זו ההזדמנות שלך להופיע עם השיר עליו התאמנת ולמדת היטב את תנועותיו, אפשרות לחוות במה ולקבל עוד ניסיון הבונה את הבטחון שלך כאומנית. והעיקר, את יוצאת מהקורס עם סרטון מקצועי של ההופעה, דבר המהווה מקפצה משמעותית ביעילות השיווקית שלך!

הקורס יתחיל מיד לאחר חג הפסח
עלות הקורס 1,350 ₪ במקום 1,550 ₪.
לנרשמות לחלק הראשון תנתן הנחה של 10% מהמחיר הכולל.