במקצועות מסוימים תשומת הלב לקול היא קריטית. מורים, מרצות, מוקדנים ונציגי מכירות מהווים מספר דוגמאות לאנשים שפרנסתם במידה רבה תלויה בתפקודם הוורבאלי. שימוש ממושך במיתרי הקול באופן שגוי עשוי להוביל לצרידות ארוכת שנים, ושימוש שאינו מיטבי עשוי לגרום לנציג מכירות לאבד לקוחות – גם אם השיחה התנהלה בדיוק 'לפי הספר'. ובכל זאת, רק מעטים לומדים באופן מסודר כיצד להשתמש בקולם בחיי היום-יום.
תופעת צרידות על מיתרי הקול היא החשש הכי גדול של כל מי שהקול הוא כלי העבודה שלה ולא מבינה למה היא צרודה לעיתים תכופות.
מרצים, מורים, גננות, טלפניות, אנשי מכירות, אנשי שיווק, נותני שירות, שימור לקוחות.
בעלות עסקים. מרצות ובעיקר זמרים חייבים לשמור על בריאות הקול ולהשתמש בו נכון.
כזמרת ומורה לפיתוח קול, פיתחתי שיטה ייחודית לשמירה על בריאות הקול.
בשנים האחרונות אני מלמדת את השיטה שפיתחתי ,מרצה בתחום בריאות הקול ומעבירה הדרכות לארגונים בהתמקדות על עולם השיווק והמכירות.
בהרצאה אני מסבירה איך לשמור על הקול לאורך זמן ולמנוע צרידות.
אתם הולכים לקבל ממני את כל הטכניקות של השיטה ולדעת איך ליישם בקלות